zondag 20 maart 2011

Mijn eerste berichtje als blogger

Ik wil eerst wat oude gemaakte kaartjes neerzetten, dan is mijn pagina niet zo leeg.
Ik werk heel veel met stempels en de double do, omdat ik vind  dat dat toch wel een mooi resultaat geeft.
Inkleuren doe ik meestal met de copics.
Die werken echt prima.
Het ging in het begin wel moeilijk, maar de aanhouder wint en het gaat mij toch al aardig af.
Ben nu af en toe aan het inkleuren met de distress inkt, maar dat is toch moeilijker dan ik dacht.
Maar goed, ook dat gaat goed komen.











1 opmerking:

  1. Hoi, wat een schitterende kaarten maak jij! Ikzelf ben pas begonnen met stempelen en inkleuren en vind het nog erg moeilijk. Maar ik blijf oefenen.
    Ben gelijk volger geworden.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne