vrijdag 22 april 2011

Clubdagboekje 16 april Den Helder

Ik ben 16 april naar de clubdag van Tiets geweest.
Daar hebben we weer matriaal gehad voor een heel groot project.
Het is een boekje gemaakt van papieren zakken.
Het was echt heel gezellig die dag en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb op de voorkant een klemmetje zitten en die zet ik ook nog op de achterkant, dan kan ik mijn boekje dicht knopen. Ik moet het klemmetje nog halen.
De bloemen op de voorkant dat zijn de rose creations shapeabilitie.
Ik heb ook weer een mooie doily gebruikt op de eerste pagina.
Verder zijn de vogelkooien, rozetten, envelopje en klokje van Tim Holtz.
Hoekjes zijn de meesten van Marianne design.
Verders veel kant, band, vintage plaatje en nog veel meer.
Ik hoop dat jullie het een mooi boekje vinden.














7 opmerkingen:

  1. Je boekje is erg mooi geworden. Die van mij is nog lang niet af. Volgende week een paar vrije dagen, er dan maar flink mee aan de slag.

    Fijn weekend Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een werk....en wat schitterend!!! Om zoiets te maken heb ik aan een week nog niet genoeg *lol*...
    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je boekje is superleuk geworden hoor, heel erg mooi
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne

    Je boekje is mooi geworden! Wat heb je hem snel af! Ik ben nog lang niet klaar.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,
    prachtig is dit project. Wat een werk zeg! Je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal,

    Dank je wel voor de leuke reacties.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne