zondag 10 april 2011

Kaart met tag en gedicht

Heb deze keer een vintage kaart gemaakt en een tag ertussen.
Had gisteren mijn nieuwe stans binnen gekregen en denk ga hem gelijk uitproberen.
Ik bedoel dan dat zwarte rondje wat erachter zit.
Ik vind het werkelijk een schitterende stans.
De bloemen zijn weer de rose creation shapeablities.
Ik heb alleen de groene bloemen geen vier lagen, maar drie lagen dik gedaan.
Ze zijn dan ook gelijk iets kleiner.
Het plaatje is van Kim Anderson.
Het gedicht op de tag is van Phil Bosmans.
Die man kan echt hele mooie gedichten maken.
De takjes dat is een Nellie Snellen pons.
De hoekjes op de kaart is een stans van Tim Holtz.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne