woensdag 6 april 2011

Ladenkastje met hele mooi bloemen

Ik wil even dit kastje en boekje laten zien.
Het kastje is niet moeilijk om te maken, maar de bloemen die vind ik schitterend.
Dit zijn de McGill ponsen, ik geloof dat ze nu ook in de winkel liggen als Joy ponsen.
Ik dacht in het begin wat een werk, maar als ze dan af zijn dan heb je ook wel wat.
Die gele bloem dat is de peonie en de andere twee zijn rozen.
Er is ook nog een hortensia in,die heb ik verwerkt in een ander project.
Een verjaardagsboek voor mijn dochter.
Daar is de pons zo leuk van dat je verschillende soorten bloemen kan maken.
Die pons heeft heel veel verschillende bloemblaadjes.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne