dinsdag 19 april 2011

Mijn eerste award, HIEP HIEP HOERA


Ik ben nu ongeveer drie weken bezig met mijn blog en heb mijn eerste award gekregen van Alexandra.
Hardstikke bedankt hiervoor, Alexandra.
Het geeft je toch een prettig gevoel dat er mensen kijken op je blog en dat ze ook nog leuk vinden.
Er staat bij "The versatile blogger", wat betekent de veelzijdige blogger.

Het is ook de bedoeling dat ik 7 dingen over mijzelf vertel, dus bij deze:
1. Mijn leeftijd is 51 jaar.
2. Ik ben al 27 jaar getrouwd met Roel
3. We hebben samen twee dochters in de leeftijd
 van 24 en 26 jaar.
4. Ik werk bij de thuiszorg en doe dit 5 ochtenden in de week .
5. Ik vind dat er wel veel tijd in bloggen gaat zitten, maar het is enig om te doen.
6. Dat het creatief zijn me wel in het bloed zit.
7. Dat ik ook gek ben op vakanties naar het buitenland, heb al menig land gezien.

Ik geef deze award door aan:
http://miomondodiscrap.blogspot.com/
Ik vind haar site te gek en zij maakt echt mooie dingen, vandaar dat ze deze award verdient.

Raffaela, ik hoop dat je deze award wil accepteren en hem weer wil doorgeven aan een veelzijdige blogster.

Groetjes Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne