vrijdag 8 april 2011

Sending good wishes and buttefly kisses

Ben weer even met de nieuwe shapeabilities aan het knutselen geweest.
Dit is weer de rose creation, ik vind hem werkelijk schitterend.
Vind de roos eigenlijk te groot voor op een kaart en heb nog niet eens de grootste maat gebruikt.
De grotere bloemen zijn toch mooier voor op een doosje of iets dergelijks.
En om de een of andere reden wordt die rand op die groene bloem als ik een foto maak paars.
Zal hem in de belichting zitten.
Terwijl als ik die kaart in mijn handen heb dan is dat randje donkerrood.

1 opmerking:

  1. heel mooi kaart is dit geworden,maar welke shapeabillties zijn dit?wat betreft je kleur aan je bloem met welke kleur heb je randje gemaakt?toevallig roodje camera zit dit groen als blauw en dan heb je paars.ik weet het niet zeker hoor,doet niets af aan je prachtig kaartje
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne