zaterdag 21 mei 2011

Cheery Lynn Dl 106

Ik had de heart lace mallen gekocht  met doorschijnende achtergrond en ik kon ze op geen enkele wijze door de apparaten krijgen.
Heb de mallen toen teruggebracht naar de winkel.

Maar het zat me toch niet lekker en heb ze vervolgens weer op de markt gekocht.
Die meneer zei dat er platen zouden komen zodat ze ook door de cuttlebug kunnen.
Nu heb ik een manier gevonden die heel gemakkelijk gaat.
Je moet wel een double do hebben.

Je gebruikt je grijze plaat van de double do, daarop leg je het papier en dan de snijmal met de snijkant naar beneden.
Dus hij snijdt in de grijze plaat.
Het is wel raadzaam de heart lace mal aan het papier met verwijderbare tape vast te plakken.
Daarop leg je een broodplankje die ik bij de Marskramer heb gekocht, ik zal er een foto van bij doen.
Dat plankje is net iets dunner dan de blauwe plaat van de double do.
En haal hem twee maal door de double do.
Dan heel voorzichtig even het hart een kwartslag draaien en nog eens door de double do halen.
Hij komt er dan perfect uit.

Je kan ook tussen twee van die broodplanken alle cuttlebug folders door de double do halen.
Dan bedoel ik die plastiek folders.
Als ik er al een paar mee help dan ben ik al blij.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne