zaterdag 7 mei 2011

Smile is the key that fits the lock of everybody's heart

Vandaag een kaartje met bloemen.
Ik heb weer gewerkt met mijn favourite Martha Stewart pons.
Ik heb voor de hoeken een shapeabilitie gebruikt..
De doiley dat is de nieuwe van Marianne design en de tekst is van Fiskars.
En de stempel is van Karen Doodles.
En de bloemen, lekker makkelijk, gewoon gekocht.
En de kleur van de mand zat er echt in ,maar is verdwenen onder alle lagen papier.
Had ik even geen rekening mee gehouden.
Ik hoop dat die in de smaak valt.


2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creatie Marianne, superlief ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marion.
    Ze zijn ook zo leuk om te doen met die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne