vrijdag 10 juni 2011

Be happy for this moment

Vandaag weer een kaartje met Karen Doodles stempel.
De stempel heet tango.
Wil met deze kaart mee doen aan de International challenge van Karen Doodles.
Deze keer moest je brads of eyelets er bij gebruiken.
Nou, daar vind je altijd wel een plekje voor.
Voor het vierkantje erachter heb ik een Martha Stewart pons gebruikt.
En een doily van Cheery Lynn.
Ik had toen ik begon aan de kaart iets heel anders in mijn hoofd, maar door het rood in het stempeltje is het dit geworden.
Kan soms toch raar lopen.

6 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje weer Marianne!!! Gefeliciteerd met je 'spotlight' bij Karen's Doodles; helemaal geweldig!!!
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card Marianne, love all the detail in it and the lovely bright colours and pretty flowers :)

    Thanks for joining us at Karens Doodles this week :)

    Elaine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous card Marianne
    Tango is one of me favourite images and you've certainly did a fantastic job of this one
    Thanks for playing along with Karen's Doodles
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi. Je hebt zoveel mooie details gebruikt. Dit is zeker een kanshebber.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This card is gorgeous, Marianne:O) LOVE those leaves!!!! Stunning!!! Beautiful layout, fabulous design, and your colouring is awesome!
    Thank you for joining Karen's Doodles, good luck!
    Hugs, Nancy;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great card! I love the border & the blue doilie....so pretty!! THANKS for joining us at Karen's Doodles this week!!!
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne