maandag 27 juni 2011

Happy birthday! Twins

Vandaag een kaartje met een tweeling erop.
Ik wou eerst twee blauwe jurkjes doen en dan iets verschillend van kleur.
Maar mijn blauwe copics dat waren er niet zo veel, vandaar een blauw en een groen jurkje.
Heb wel gelijk 17 nieuwe kleuren blauw besteld en dat is weer een aardige aanslag op mijn knip.
Deze stempel is van karen Doodles en heet best friends.
Verder weer veel kantjes, steentjes en nog veel meer.
En ik wil gelijk weer meedoen met de challenge van Karen Doodles deze week.
Hij staat er net op dus volgens mij is dat geen probleem, heb hem gisteren gemaakt.
En het onderwerp klopt toevallig ook nog, een meisjes kaart.


6 opmerkingen:

  1. hihihi...goede oplossing toch Marianne en qua papier kan het dus waarom niet ? en joh, die meerdere kleurtjes komen vanzelf wel hoor. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marianne. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tweeling hoeft ook niet exact dezelfde kleren; toch?!?!....vind dit super opgelost!!! Je kaart is weer helemaal geweldig.... erg mooie kleurencombinatie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden! En een mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf papier zeg! Echt mooie kleuren en heel mooi gekleurd. Eigenlijk is het niet de bedoeling met terugwerkende kracht maar vooruit ;) De uitdaging is overigens voor een tiener (en niet voor een meisje ;) )
    Mooie layout en leuke aankleding.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, zo zie je maar dat een meisjeskaart niet altijd roze of paars hoeft te zjn maar dat groen en blauw ook heel goed kan.

    Groetjes Aletta,
    Karen Doodles Ned.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk,mooie details
    leuk dat je meedoet.
    gr anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne