zondag 19 juni 2011

MOLEN (Ik hou van Holland)

Ben van het weekend druk geweest, maar hij is af.
Had in een heel leuk boek dit patroon gezien en toen begonnen mijn handen al te jeuken.
Het is een molen en wel een erg grote mag ik wel zeggen.
Ik vond het werkelijk een uitdaging om hem te maken.
Eerst dacht ik hij komt nooit af, maar als je over de helft bent dan gaat de rest vanzelf.

Vlaggetjes dat zijn nestabilities.
De rozetten en de envelop zijn van Tim Holtz.
De vlinder is een McGill pons.
Verder heel veel kantjes, bloemetjes en nog veel meer.
De wieken heb ik in elkaar gezet met die plastieke roerstokjes en daar achter een rond ijzer stokje.
Het vastzetten daarvan ging erg makkelijk, de wieken kunnen zelfs nog draaien.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.









8 opmerkingen:

  1. wat een leukertje is het. ben zelf helemaal weg van alles waar delfsblauw in zit. dat is hier duidelijk ook zo. erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow geweldig zeg !! wat een werk, maar wat onwijs mooi geworden ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij gaaf geworden zeg en daar zit beslist wat werk in maar hij is echt super mooi geworden

    groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Wat een pracht werkstuk,meid die staat toch wel te pronken in je woonkamer!!! GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een werk. Maar wel ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een klus!! maar hij is geweldig geworden hoor!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mag ik ff
    wauwwwwwwwwwwwww Ge-wel-dig!!
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via,via ben ik op je blog terecht gekomen.
    En heb met veel plezier naar al je creaties gekeken.Zoals deze molen werkelijk schitterend, kan me goed voorstellen dat daar heel wat freubel uurtjes in zitten.
    Ik ben dan ook gelijk volger geworden. Om zeker terug te komen.
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne