zaterdag 25 juni 2011

New York marathon

Ik heb vandaag een kaart gemaakt voor mijn dochter Linda,
Ze weet het nog niet, maar ze krijgt zo een berichtje op haar Hyves van mij.
Ze gaat in November meedoen met de New York marathon en daar heeft ze gelijk een goed doel aan gekoppeld.
Ze loopt de marathon voor Kika, kinderen met kanker.
Om mee te mogen doen moest ze proberen 5000 euro aan sponsorgeld zien te krijgen.
Een heel goed doel al zeg ik het zelf.
Nu kijken wij vandaag op internet en zien dat ze over de grens van 5000 euro heen is.
Nou dat is toch wel een felicitatie waard, ik vind het knap in ieder geval.
Deze kaart gaat naar haar toe en een bos bloemen natuurlijk.



Heb voor de kaart een Hanglar stempel gebruikt.
Verder een nieuwe doily hart, hij is werkelijk prachtig.
Veel bloemen, takjes en kantjes weer.
De banner is van Tim Holtz.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo wat goed zeg alle reden om trot op te zijn.
    lieve gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat goed van je dochter, mag je met recht trots op zijn ! wat een schitterend kaartje en ik vind hem heel toepasselijk hoor ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marianne,
    daar mag je idd trots op zijn!! supergaaf kaartje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne