zondag 5 juni 2011

Nothing is sweeter than you

Vandaag een heel zomers kaartje.
Ik vind dat altijd erg leuk, want de kleuren mogen lekker fel zijn.
Ben even special naar de winkel geweest om een leuk papiertje hier bij te vinden.
Normaal kan dat heel lang duren eer je het vindt, deze keer was het gelijk raak.
Had gelijk het goede papiertje gevonden.
Ik heb voor deze kaart een digi stempel van Karen Doodles gebruikt.
Ik heb de Cheery Lynn Doiley gebruikt voor erachter.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

10 opmerkingen:

  1. wow super kaart, ik vind dat papier super, heb ook een blokje gekocht bij carla, maar nog niks meegedaan hihi, hoop snel er iets mee te doen liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig papier en heel toepasselijk idd voor dit afdrukje. Liefs, Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt je nou blij van :)) Heerlijk die vrolijke kleurtjes, het perfecte papier en de mooie bloemen.

    Link je nog wel even naar de DT-call/ons uitdagingenblog?

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje!! Heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Mrianne, wat heb je lekker, vrolijke kleuren gebruikt.
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je creatie is erg leuk,ik wens je veel succes bij deze DT call.
    gr Anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend vrolijke creatie! Succes met de DT call!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marianne I like those colours and all the icecream - a real summercard!!!

    Charlotta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne, wat een leuk en vrolijk kaartje je krijg gelijk trek in een ijsje bij deze kaart. Veel succes met de challenge van DT-call

    Groeten Scrapfanaat Pete

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne