maandag 13 juni 2011

Vintage kaart in zwart, geel en creme

Gisteren was het bij ons mooi weer en zijn we dus wat markten afgeweest.
Ik bedoel dan kofferbak markten.
Meestal loop ik er en dan denk ik "wat een troep".
Maar gisteren zag ik van die camee hangertjes en toen zag ik het helemaal voor me.
Hangertjes meegenomen en vanochtend een kaartje van gemaakt.
Heb voor de achtergrond de klok van Tim Holtz gebruikt.
De leuke hoofdjes zijn van Marianne design en de tekst is van Fiskars.
De bloemen aan de bovenkant dat is een nestabilitie.



1 opmerking:

  1. hey, je hebt de klok gebruikt ! Wat een supergaaf kaartje Marianne, mooi bedacht. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne