zondag 26 juni 2011

Wishing you a day that sparkles

Er is bij de club van Tiets een digi wedstrijd.
Melissa van Meljen's designs (Whimpsy) heeft voor de club speciaal een stempel getekend voor die wedstrijd.
Ik vond het een erg leuke stempel om te maken.
De vlinders dat zijn mallen van Cheery Lynn.
Het papier komt bij de Action vandaan.
Die vintage blokjes zijn daar toch erg leuk.
Verder nog veel kantjes, bandjes en malletjes gebruikt.
Denk dat het voor de meesten wel bekend is wat ik gebruikt heb.

En nu wil ik met deze kaart (25 augustus) meedoen aan de challenge 73 bij Meljen's design.
Je moet er de eerste kaart laten zien die je met een stempel van hun gemaakt heb.
Dat is deze kaart bij mij.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card! I love all those pretty details like the border punch-I don't have that one! LOL And teh lace and flowers and bling!!! So, so pretty! Thanks for sharing with us at Meljen's Designs. audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a sweet card! Thank you for joining our “Blast from the Past” challenge at Meljen’s Designs.

    --Cheryl--
    ** Stop by my blog to check out my Halloween blog candy!**

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne