zondag 10 juli 2011

Be happy for this moment (02)

Vandaag een kaartje met wat minder felle kleuren.
Het papier dat is een vintage blokje van de Action.
Ze hebben daar best leuke blokjes van liggen en helemaal niet duur.
Heb er een stempeltje van Hanglar voor gebruikt.
Verder weer een nieuwe doilly van Cheery Lynn.
Ze heeft twee nieuwe uit en die staan er nu allebei.
De andere heb ik gebruikt bij mijn laatst geplaatste hugs and kisses kaart.
Bloemen dat is een nestabilitie en verder veel takjes en blaadjes.
Vlinders zijn ook van Cheery Lynn.


2 opmerkingen:

  1. Wauwwwww wat een prachtige kaart Marianne.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow Marianne, het is een bjoetie hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne