zaterdag 23 juli 2011

Congratulations

Ik wil als eerste mijn volgers bedanken.
Vind het erg leuk dat jullie op mijn blog kijken en hoop dat er toch genoeg aan inspiratie opgedaan kan worden. Ben nog niet zo lang bezig en het groeit toch wel aardig.

Vandaag weer een kaartje met de Magnolia event stempel van dit jaar, kreeg het stempeltje van de week van iemand.
Soms heb je van die kaartjes die rollen moeiteloos onder je handen vandaan, maar bij deze moest ik toch flink nadenken. Ging niet allemaal even gemakkelijk.
Ik was ook jarig geweest en heb van mijn dochter een Scor pall gehad. Had iets van moet ook meer kunnen dan alleen die vouwlijnen en nu heb ik gewoon de lijnen gezet en gezorgd dat de eyelets in een leuk hokje vallen. Vind ik toch ook wel een heel leuk effect. En met de scor pall is dat een koud kunstje.
En het spelen met de eyelets is toch ook wel erg leuk.
De grote bloemen dat is de rose creation nestabilitie.

7 opmerkingen:

  1. wowie sodeknetters, dat is gaaf, nou als het zulke kaartjes oplevert, mogen ze wat mij betreft vaker uit je tenen komen hoor ! Ik ben er weg van, van alles, kleurencombi, de eyelets, het lint, alles ! (las dat je de cardkit gehaald had, krijg je geen spijt van hij is GEWELDIG). Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig heel leuk combineerd ook verder zo is een genot om jou kaartjes te komen bewonderen
    groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superrr leuk hoor gaaf die calla's er zo bij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een erg leuk en fris kaartje geworden! Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Marianne,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt dat je volger van mij bent geworden....
    Jij maakt ook geweldig mooie kaarten, kan ik ook weer een hoop inspiratie uit halen....en dat molentje komt er zeker ook nog wel....eerst even lekker met vakantie!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne