vrijdag 8 juli 2011

Hugs and kisses

Vandaag een kaartje met twee stempels, ik wil met deze mee doen aan de internationale uitdaging van Karen Doodles.
Je moest een kaartje maken met meerdere stempels erop.
Deze stempels waren allebei met de tekst Thank you, maar dat heb ik er uit gehaald en hugs and kisses ingezet. Twee dezelfde teksten op één kaart dat is niet leuk.
De bloemetjes dat is een stukje kant, de bloemetjes knip je los en plakken maar.
Het vierkantje er achter is een nieuwe doilly van Cheery Lynn.
Ik vind dat zij werkelijk schitterende dingen heeft.

Inmiddels zijn we even verder en heb ik met deze kaart de eerste prijs gewonnen.
Staat op haar site bij Double trouble winners.
Heb wel eerder wat gewonnen, maar dat was random en dat is gewoon geluk hebben, heeft niets meer met de kaart te maken.




5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne,leuk die stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, really pretty, love how you added the sentiments too:)
    Thanks for playing along with Karen's Doodles and good luck
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous Marianne, love those two sweeties! Thanks for playing along with us at Karen's Doodles!

    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marianne:

    I LOVE you card with my drawings! Fantastic :-)
    Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een juweeltje van een kaart Marianne.... gefeliciteerd met je kaart van de week; helemaal toppie!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne