zondag 24 juli 2011

Made with all my love

Met dit slechte weer is het tijd om te knutselen.
Had deze kaart gisteren al bijna af, heb net even het restant gedaan.
Weer eentje met een Hanglar en Stanglar stempel.
Toch vind ik ze wel veel weg hebben van de Magnolia stempels.
Erg leuk allemaal.
Deze keer geen eyelets maar gewoon een sketch gepakt.
Is wel makkelijker, hoef je tenminste niet over de indeling na te denken.
Is dan al lekker voor je gedaan.
Vlinders zijn van Cheery Lynn, de rest is wel duidelijk denk ik.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marianne,zo leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, weer...Klopt dat deze mooie hanglars op Magnolia's lijken...het zijn namelijk zweedse magnolia...en die noemen ze dan Hanglars....Maar een prachtig mooie kaart..leuke kleuren!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en ook deze blijven het erg mooi doen vooral met de mooie kleurtjes wat je erbij gebruikt hebt

    een fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne