donderdag 28 juli 2011

Wishing you a great day

Had een mini stempeltje besteld van die tulpjes op dat pad, nou dat was met recht mini.
Wat zijn die dingen klein.
Maar goed, ik heb hem met inscannen toch wel groter kunnen krijgen.
Dus dat was ook weer opgelost.
Ik had ook een tijdje terug mijn airbrush verkocht en nu wou ik weer een lucht maken.
Nou dan maar gewoon een stukje papier knippen en er iets inkt langs wrijven.
Ook dat lukt wel, want ben blij dat ik mijn airbrush verkocht heb, hij stond daar maar en ik deed er niets mee.
Verder heb ik de rozet van Tim Holtz gebruikt en eigenlijk niet zo heel veel meer op deze kaart.
Ik wou er geen rozen op plakken, want dat past niet.


2 opmerkingen:

  1. wat een schattige kaart zo , mooi met die rozeten, nou je heb het super gedaan met dat tulpenpad heel gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow !!! prachtig zo ! Meer frutsels zou zeker niet mooier zijn op deze kaart ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne