zondag 7 augustus 2011

Een kaartje zonder tekst

Vandaag een kaartje met een oud stempeltje van Magnolia.
Zondag is altijd een dag om lekker te doen wat je wil, dus een kaartje maken.
Ik vind die stempels met de vlinders en tulpen de mooiste stempels van magnolia tot nog toe.
Ik heb nu toch echt dit papier opgemaakt, heb nog maar een paar kleine stukjes over.
Wel jammer, want ik vind deze kleuren fantastisch.
Ik heb er bewust een keer geen tekst op gedaan, kan je hem voor alle gelegenheden gebruiken.

4 opmerkingen:

  1. Mooi lief kaartje Marianne,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed Marianne, een kaartje zonder tekst is altijd handig. ik vind de kleurencombi errug mooi en zoals altijd een supergaaf kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje inderdaad heel mooi papier,jammer dat dat dan opraakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne