vrijdag 26 augustus 2011

Het beste aan mij, ben jij!

Vandaag een kaartje waarmee ik mee wil doen met de dt-call van Nederlandse kaarten uitdagingen.
Dat gaat een nieuwe site worden die iedere twee weken een uitdaging doet.
Ik heb het gedaan met een Pixie Dust stempeltje.
De stempel heet Miss Britney.
De doilly achter de stempel dat is er één van Cheery lynn.
Voor de rest heb ik nestabilities gebruikt voor de hartjes die achter haar zitten en de grote bloemen.
De tekst heb ik dit keer in het Nederlands, want dat was een vereiste.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en zulke mooie bloemen, super mooi
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukertje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is goed gelukt, veel succes met de wedstrijd.
    groeten Judith

    http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww ik vind hem geweldig Marianne,
    heel veel succes met de uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh prachtig, Marianne!!! Dat moet gaan lukken! Hij is echt mooi geworden!
    Succes met de DT call...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marianne,super afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg lief dit kaartje ook jij sus6 he

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne

    Wil je even z.s.m. contact met me opnemen want volgens mij komen je mails niet aan. Alvast bedankt.

    Groeten Judith

    Judith@moon-light.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi marianne,
    proficiat met je DT-schap! Je maakt prachtige kaarten! Ga je volgen hoor!
    tot blogs
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne