zaterdag 6 augustus 2011

Kerst in zwart wit

Was begonnen aan deze kaart met het idee om een zwart wit kaart te maken..
Dat is dan ook het enige wat gelukt is, want er is een kerstkaart uitgerold en dat was echt niet mijn bedoeling.
Maar goed, misschien komt hierdoor de inspiratie terug om kerstkaarten te maken voor mijn kerstalbum.
Dat is er absoluut nog steeds niet.
Heb de achtergrond van het meisje weer met de cricut gedaan.
Heb haar jurkje uit papier geknipt en glitters er op gedaan.
Anders vond ik hem niet zwart genoeg.
Voor de rest is alles wel duidelijk denk ik zo maar.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne
    wouww wat een schitterende mooi kaart zeg heel erg mooi gemaakt

    groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Marianne,
    vind het een hele mooie kaart geworden. Chique juist voor de kerst!
    Fijn weekend verder, Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ..wat een mooie stempel kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel apart kaartje geworden Marianne. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne