woensdag 31 augustus 2011

Leuk nieuws, ben DT-lid bij Nederlandse kaarten uitdaging blog.

Ik heb meegedaan aan de wedstrijd op de Nederlansdse kaarten uitdaging blog.
Het onderwerp was jij bent de beste.
Je mag er alleen kaarten plaatsen met Nederlandse teksten erop.
En eens in de 14 dagen is er een uitdaging.
Nu ben ik gekozen en kan ik mij vanaf vandaag DT-lid van die site noemen.
Samen met Judith, Elise, Aletta en Melissa zijn we een leuk team en hopen we er een leuke site van te maken.
En dat we met onze kaarten maar velen mogen inspireren om mee te doen met ons.
Ik hoop jullie op die site te mogen ontmoeten.


5 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,

    Wat leuk dat je ook in dit dt-team zit.
    Samen met de andere dames gaan we er gezellig tegenaan.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wat een supergaaf nieuws Marianne !! Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, ik vind dat ze een hele goede keuze gemaakt hebben. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor Marianne! Ik had ook gereageerd, maar ben het jammer genoeg niet geworden. Ik ga natuurlijk wel proberen zo vaak mogelijk mee te doen met de uitdagingen.

    Veel succes en plezier,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd .
    ga 3 sept kijken wat de challenge blog brengen gaat.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,
    van harte gefelciteerd met je benoeming tot DT lid. Geweldig leuk voor je!!!
    En wat heb je er weer een prachtige kaarten bij staan. Plaatjes zijn het, stuk voor stuk.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne