zondag 28 augustus 2011

Merry christmas to you

Vandaag weer een kerstkaartje.
Wil het eerst het liefst mijn kerstkaarten maken, want dan staan die maar gewoon klaar in mijn map.
Het stempeltje is weer van Karen Doodles en heet skater girl.
Ik heb heel veel gebruikt dit keer.
De donker rode doilly is van Cheery Lynn.
En ik heb nestabilities gebruikt voor de grote bloemen en voor haar groene en witte achtergrond.
En een Martha Stewart pons voor de licht groene rand.
En de blaadjes dat is van Marianne design.


7 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf kaartje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtige kerstkaart! Echt weer een beauty!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend en zoveel te zien op je kaart!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marianne
    wat een plaatje weer
    schitterend die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeemig een super plaatje
    liefs anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne