dinsdag 30 augustus 2011

Mijn eerste naaimachine kaartje is een feit

Heb mijn eerste kaartje op de naaimachine gemaakt.
Ik zie het zoveel op internet, ik dacht ga ik ook proberen.
Zie hier het resultaat.
En natuurlijk weer een Karen Doodles stempel, hij heet christmas puppy.
Wat ik moeilijk vind aan deze stempel is om de haren in te kleuren.
Dat is gewoon één groot leeg vakje en het moet er toch leuk uit zien.
Ga gelukkig in oktober bij Tiets naar de distress cursus en misschien leer ik het daar wel.
De bloemen dat is de rose creation.
Blaadjes dat is van Marianne design en de hartjes rand is een pons van Martha Stewart.


6 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige creatie! Erg mooi ingekleurd! En wat een mooie bloemen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en hij is toch prachtig ingekleurd niets mis met de haren hoor!!
    Leuk gedaan met de naaimachine, zou het ook wel willen maar krijg al stress als ik dat ding zie!!..

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig mooie kaart en prachtig ingekleurd ook de haren hoor en je moet maar denken al doende leert men een hele leuke stempel.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een prachtige stempel Marianne ! Prachtig kaartje heb je gemaakt, het naaiwerk op het kaartje ziet er schitterend uit. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer schattig uit...en wat een mooie bloemen heb je gebruikt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super zeg, mooi gekleurd hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne