donderdag 4 augustus 2011

So glad you're my friend.

Ik heb voor vandaag een kaartje met een Pixie Dust stempel.
Ik vind deze stempel helemaal het einde.
De foto is toch nog gelukt, want het is hier gaan regenen.
Wat inhoudt dat het dan om half acht al aardig donker is.
Ik heb voor de rest de rose creation gebruikt en gewoon wat gekochte bloemen.
Het geel met blauwe kleedje achter de stempel heb ik gemaakt met de cricut expression.
Een mooi apparaat, maar ik krijg de teksten er nog niet goed uit.

Ik wil ook mijn volgers bedanken.
Vind het altijd erg leuk om reacties te lezen.

4 opmerkingen:

  1. Vind het weer een schitterend Kaartje wat je gemaakt hebt super
    groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan ook een schatje van een stempel !
    Prachtig kaartje Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig stempeltje! Leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd zeg!!!
    Ik ga je ook volgen, want vind het echt mega mooi wat je maakt!
    Groetjes,
    krista

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne