donderdag 11 augustus 2011

Together we are magic

Heb deze week aardig wat volgers erbij gekregen en dat vind ik erg leuk.
Ik wil jullie daarvoor bedanken, reacties lezen blijft leuk.
En het geeft ook heel veel inspiratie om door te gaan, wetende dat iemand het leuk vind wat je doet.
Vandaag weer een kaartje met twee stempels er op.
Deze keer zijn de stempels van Pixie Dust.
Heb de Cheery Lynn mal gebruikt voor het vierkant er achter.
En voor de rest van alles wat.
De tekst op het kaartje heb ik op internet gevonden.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne
    ziet er weer toppie uit mooi gecombineerd van kleuren hou ik wel van
    groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het geworden...mooi zo met het blauw!


    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooie kaart is dit zeg, erg leuke kleuren combi! En wat een leuke stempels!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig marianne !! Superleuk gemaakt ! Enne...je hebt gelijk wat mijn lintjes betreft....moet dringend nieuw kant hebben hihi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne