maandag 8 augustus 2011

Vintage album

Ik ga vandaag een vintage album neerzetten.
Gaat eigenlijk aan vooraf dat ik al maanden een papieren zak in mijn tas heb om de hondenpoep op te ruimen .
Ze hebben in bepaalde buurten van die automaten neergezet, daar kan je dan z'on zak pakken als je hond wat gedaan heeft.
Ik ga met regelmaat met mijn dochter en haar hond lopen en toen zag ik haar z'on zak pakken.
Dan begint gelijk de creatieve brein te draaien en ik dacht daar kan ik wel wat mee.
Van het weekend viel het kwartje en dit heb ik er van gemaakt.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.





8 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Wat een werk heb jij van je vintage kaarten gemaakt en gebundeld tot een boekje.
    Ik moet zo weg, maar kom beslist nog eens kijken op je blog.
    Gelijk volger geworden.
    Tot blogs.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend vintage album! met hele mooi details!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf ! Supermooi zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, geweldig gemaakt.
    Ik ben via via op jouw blog terecht gekomen, ik heb eens gezellig zitten neuzen in je blog en je maakt hele mooie kaarten.
    Het is leuk om veel mensen te volgen, zodat je ook veel inspiratie op kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden, zodat ik niets hoe te missen.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow...schitterend...helemaal mijn smaak!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kunje zien wat je met een.st....tzakje kunt maken,hihih heel erg mooi.
    ;liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey ziet er geweldig uit,, waar kan ik ze vinden haha,, laat ik mn kat wel daar uit , nee heel mooi, en ben je al lekker bezig met je nieuwste aanwinst ;) ,leuk je gezien te hebben op de markt groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wauw!!!!!!! Wat heb je dat mooi gemaakt. En wat een inspiratie. het is een juweeltje. Prachtig!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne