dinsdag 23 augustus 2011

Winter

De kerstkaarten gaan toch al wat makkelijker dan ik dacht.
Het mooie papier wat nieuw is helpt natuurlijk ook wel mee.
Ik wil met deze kaart weer meedoen aan de Karen Doodles challenge.
Je mag je favourite stempel gebruiken.
Ik heb bij Magnolia echt wel een voorkeur voor sommige stempels, maar dat heb ik niet bij Karen Doodles. Dus heb ik gekozen voor Rosie.
De stempel heet Meet me under the mistletoe.
Ik heb een heel hoop van Marianne design gebruikt. Het zal hem in de naam zitten (HI HI HI).
De tekst heb ik met de cricut gemaakt.

11 opmerkingen:

  1. Echt een prachtige kaart! Leuke kleuren en een leuke digi!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahahaha...ja echt wel de naam....maar eh...als het dit soort sodeknetters gave kaartjes oplevert hoor je mij niet klagen ! Dus een toppier kerstkaartje hoor ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart, Marianne!! De bloemetje en de kerstroos staan er mooi bij en de digi is natuurlijk super!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje...mooie kleurtjes en leuke digi!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi leuk dat je meedoet.
    gr anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kerstkaart met zulke mooie details allemaal dat ik bijna zin zou krijgen om ook met kerstkaarten aan de slag te gaan ;)

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en een erg leuke digi. Kan me voorstellen dat dit je favo is.
    Groetjes Anneke. KD.NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kerstkaart Marianne, helemaal super!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van Karens Doodles NL.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind 'm hartstikke mooi Marianne.
    Prachtige kleurtjes ook.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge en heel veel succes bij Karen's Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, daar moet je even goed voor zitten om al die mooie bloemen, label en digi te bekijken.
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van KD NL.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Prachtig in die mooie traditionele kerstkleuren! Leuk dat je meedeed met de uitdaging bij Karen’s Doodles Nederland. Er is inmiddels alweer een nieuwe uitdaging van start gegaan. Doe je weer gezellig mee?
    xx Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne