woensdag 21 september 2011

Christmas wishes

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge op de karen Doodles site.
Het is één van haar allernieuwste stempels en ik vind hem keigaaf.
De stempel heet Santa Dog.
Ik vind dieren inkleuren moeilijk, maar heb er toch maar een poging op gedaan, want er zijn er nog zoveel nieuwe stempels bij haar en het zijn allemaal dieren.
Je moest je aan bepaalde kleuren houden.
Die van mij zijn rood, rose, licht blauw, donker blauw en wit.
De licht blauwe rand is een pons van Martha Stewart.
En het blauwe cirkeltje om de tekst is een nieuwe nestabilitie.
Ik hoop dat mijn kaart in de smaak valt.


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, ben volger op je blog geworden en doe mee aan je candy. Neem ook eens een kijkje op mijn blog.

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Wat een super kaart heb je weer gemaakt
    met deze nieuwe digi. Geweldige mooie kleuren zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne. Alweer zo'n superkaart! Mooie kleuren en leuke nestabilitie! Leuk zijn die nieuwe digi's van KD!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa schitterende stempel Marianne ! Prachtig kaartje heb je gemaakt en het afdrukje is superzz ingekleurd. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! Er is heel veel op te kijken, zo veel mooie details.
    Leuk dat je met ons mee doet,
    Groetjes Petra (KD NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, Marianne! Leuk dat je mijn digi hebt gebruikt. Ik vind het ook best moeilijk om dieren in te kleuren, maar het is jou heel goed gelukt!
    Groetjes Anneke (KD.NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi,leuk dat je meedoet .gr anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,

    Wat een vrolijke kaart en natuurlijk heb je een geweldige leuke digi van KD gebruikt.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm prachtig! Heerlijk die frisse kleurtjes, daar wordt je vrolijk van. Er mooi dat brede kant met het lintje er door gevlochten.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind 'm super Marianne.
    Hoe leuk heb je Santadog aangekleed

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne