donderdag 15 september 2011

Hoe raar kan het lopen allemaal.

Ik ben eigenlijk al heel mijn leven creatief.
Dat weet je gewoon, als kind zat ik al te borduren en nog veel meer.
Je kan het zo gek niet bedenken en ik heb het gedaan.
Mijn echte kaarten maken is begonnen met pergamano.
Een heel mooie techniek maar moet er nu toch niet meer aan denken om dat nog te moeten doen.
Daar zijn mijn ogen veel te slecht voor en dat knipwerk moet onder een grote loep gebeuren.
Na veel omwegen ben ik bij het scrappen terechtgekomen  en dat is weer iets heel anders.
Toch wil ik jullie een paar kaartjes laten zien van mijn pergamano tijd, want het zijn wel heel mooie kaarten. Heb hier wel honderden kaarten van gemaakt, allemaal verschillend dan natuurlijk.
Zo zie je maar wat een draai dat kan zijn wat je doet op één bepaald gebied.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Prachtig hoor die pergamano kaarten! Heb er jaren geleden ook mee gewerkt. De kaarten die je nu maakt zijn toch ook heel mooi...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ze zijn schitterend ! Dank je wel voor het delen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne