zaterdag 10 september 2011

Jij bent mijn allergrootste schat en ik hou van jou

Vandaag een kaartje met een Tilda stempel.
Ik ben van mijn copics even afgestapt en deze is ingekleurd met de distress inkt.
Mijn allereerste die ik met deze inkt doe, zal nog wel wat aan mankeren maar het gaat goed komen.
Ik heb van de week ook zitten oefenen op de pc.
Ten eerste om de sketch te maken en daarna de tekststempel.
Gaat nog niet allemaal even soepel, maar het begin is er en ik kan er alleen maar steeds meer van leren.
Daarom doe ik nu de sketch en de stempel erbij, zodat jullie hem kunnen downloaden.
Het papier is van Bo Bunny en de vlinder van Cheery Lynn.
Bloemen en randjes achter Tilda dat zijn nestabilities.



8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een ontzettend lief afdrukje en je hebt het in mijn ogen schitterend ingekleurd. Prachtig kaartje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Marianne!
    bedankt voor de downloads!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    wat een prachtig kaartje weer
    en zo mooi afgewerkt met die bloemen, takjes en vlindertjes.

    Leuke sketch
    ik heb hem opgeslagen bedankt!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,
    wauw wat gaaf deze kaart en sketch. Enne ... jij hoeft helemaal niet op een workshop, je hebt hem (haar) prachtig ingekleurd!!
    Ik zag wel, dat ik niet de enige ben die er de vaart in heeft wat kaarten plaatsen betreft, hahaha. Ik loop een beejte achter hier. Maar ik vind alle kaarten fantastisch, vooral die met het koetje. Geweldig!!
    Fijn weekend verder, Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vrolijke kaart heb je er weer van gemaakt. En de tekst is erg leuk (heb deze maar gelijk opgeslagen op m'n pc). De sketch is ook erg leuk.
    Ik ben ook al druk aan het oefenen met sketchjes maken en ik moet zeggen dat is erg leuk en verslavend.... ik heb er al een heleboel, binnenkort zie je er wel een 1 verschijnen op m'n blog.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldig...en wat een mooie stansjes heb jij...vast heel veel...hihi.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig Marianne! Bedankt voor de sketch en de digi! Ze zijn erg mooi...ik wil er toch ook eens aan...eens kijken of mij dat ook gaat lukken, van die mooie sketches te maken...
    Groetjes en een fijne zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marianne,lief je stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne