maandag 5 september 2011

Joy, Peace, Love Christmas what it's all about

Vandaag weer een kerstkaart, schiet al aardig op dus nu ga ik straks weer wat andere kaarten maken.
De stempel dat is een Hanglar, had hem nog nooit gezien maar heb hem gehad van iemand.
Vond hem zo leuk daar moest ik gelijk een kaart mee maken.
De bloemen dat zijn kerststerren van Marianne design.
En die groene doilly op de achtergond is van Cheery Lynn.
Het papier is al wat ouder, woon namelijk in Den Helder dus heb lekker al twee keer bij Carla van simpel scrappen geshopt voor papier. Die dozen waren echt de moeite waard om heen te gaan.

5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    wat een mooie frisse kaart. Papier is hartstikke mooi hoor.
    Jammer, dat ik iets te ver weg woon, anders was ik ook naar die winkel gegaan om mijn slag te slaan.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooie kerstkaart! die frisse kleurencombi vind ik helemaal mooi! de stempel heb ik ook nog niet gezien en is heel lief!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog iemand die die stempel niet kent, je hebt hem wel super ingkleurd en ook het kaartje zelf is heerlijk vrolijk. Kortom, het is weer een prachtkaart geworden. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het een hele leuke kaart en...geweldig papier het hoeft niet altijd nieuw te zijn wil het leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie kerstkaart in mooi frisse kleuren en die Hanglars zijn idd erg leuk!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne