donderdag 1 september 2011

Kerstalbum (1)

Ik wil vandaag een boekwerkje neerzetten wat ik eerder heb gemaakt.
Ik heb er twee stuks van gemaakt dus nummer 2 volgt later.
Dit album is gemaakt naar aanleidng van de clubdag van Tiets van vorig jaar oktober.
Daar worden werkelijk schitterende projecten bedacht.
Ik heb er heel veel dingen voor gebruikt.
Het is te veel om op te noemen en het meeste is wel heel herkenbaar denk ik.
Dit soort projecten zijn erg leuk om te maken, maar gaat wel erg veel tijd in zitten.









4 opmerkingen:

  1. In een woord GEWELDIG!!! Wat een prachtige creatie! En Tiets heeft inderdaad altijd van die leuke ideeen....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie..en wat een werk had je daar aan.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allememachies Marianne. Wat gaaf!! En ja, wat een werk zit hier in. Ziet er heel mooi uit. Geweldig!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sodeknetters Marianne, wat heb je dat prachtig gedaan, supergaaffff ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne