woensdag 7 september 2011

May all your dreams come true

Dit kaartje is weer voor eeen Karen Doodles uitdaging,  de Nederlandse blog.
De opdracht was een sketch na te maken, dat moet toch lukken.
Heb gekozen voor de nieuwe stempel van haar en die heet Bovine beauty, hij is werkelijk prachtig.
Het papier is een nieuw blok van Tilda. Ze hebben een aqua en rose variant ervan.
Mijn favourite kleuren van de copics dat zijn de BG 10 t/m 15 en R 81 t/m 85.
Op dit aqua blok papier kan ik mij naar hartelust uitleven met die kleuren.
Het past werkelijk perfect bij elkaar.
De achtergrond achter haar dat is een nestabilitie. Voor de rest veel hoekjes, bloemen en kantjes om het geheel af te maken.


13 opmerkingen:

  1. Oh wat een gaaf kaartje!! En wat een leuke kleurtjes!! Ook een leuke digi trouwens!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha....wat een supergave stempel Marianne, kan me voorstellen dat je die graag gebruikt, het is een schtaje, ik vind vooral je kleurtjes deze keer schitterend !!
    Heel veel succes met de challenge, voor mij ben jij de winnaar al ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marianne, wat een mooie kaart. Je hebt een heerlijke kleurencombinatie gebruikt en de digi waarvoor je gekozen hebt is ook wel heel errug leuk!!
    groetjes Yvonne
    Karen's Doodles DT-team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne
    wat een geinig kaartje
    super mooie kleurencombi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuk afdrukje, je hebt er een geweldige kaart rondheen gemaakt. heel vrolijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!! Ja, wat is de stempel leuk, hé. Je hebt haar prachtig ingekleurd.
    Groetjes Anneke (KD.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n prachtige kaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOI! Wat een mooie details heb je allemaal gebruikt, die metalen hoekjes...prachtig!

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met mooie details!! De bloemen en de hoekjes zijn helemaal leuk!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, helemaal in de stijl van Marianne. Lekker vrolijke kleuren en mooie bloemen.
    En deze digi is ook zo geweldig leuk.
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van KD NL.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart is dit!!!
    Alles past zo goed bij elkaar, en die digi is superleuk he?
    Groetjes Petra ( KD NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heee die digi komt me bekend voor ;-)
    Superleuke creatie, leuk dat je meedoet met de uitdaging bij KD NL.
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne