dinsdag 13 september 2011

Merry Christmas and a happy newyear (02)

Vandaag weer een kerstkaart.
Zit nu straks al op 45 kaarten dus nog vijf te gaan.
Deze kaart heb ik weer een magnolia stempel gebruikt en ingekleurd weer met de distress inkt.
De doilly is van Cheery Lynn.
En de rand onder haar is een Tim Holtz mal.
Ik wou de tekst zelf maken en staat klaar op mijn pc, maar mijn printer moet een nieuwe cartidge in.
Hij print geen zwart maar grijs, dat past er niet op.
Vandaar een tekststempeltje.

4 opmerkingen:

  1. wat een plaatje...poeh al 45, ik heb er nog heel wat te maken! bedankt weer voor de inspiratie!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Marianne, leuke kleurtjes heb je gebruikt. Liefs, Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en lief kaartje Marianne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat he je weer een schitterende kaart gemaakt...en genot om naar te kijken.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne