zaterdag 24 september 2011

Merry christmas

Vandaag een kaartje met een nieuwe Karen Doodles stempel.
De stempel heet Santa Christmas.
Ik vind ze onwijs gaaf die nieuwe kerstempels van haar.
Heb ook weer de doilly van Cheery Lynn gebruikt.
Moet er wel bij zeggen dat me met dit kaartje iets is overkomen wat me nog nooit gebeurt is.
Ik heb niet opgelet wat de boven- of onderkant was.
Dus nu gaat hij niet rechts open maar aan de linkerkant.
Je moet maar zo denken dan is hij echt uniek.
En je ziet het lekker toch niet.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne
    wat een schitterend kaartje wat mooi zeg dat bontrandje aan zijn pak
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Marianne. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gemaakt hoor
    lieve gr anja KDDt_NL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi...en uniek...hihi...met het foutje.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,
    ben ik nog even. Heb net de laatse hollandse en kerstkaarten bekeken. Nou je krijgt een 10 met een griffel hoor. Ze zijn stuk voor stuk schitterend!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne