zaterdag 17 september 2011

Prettige feestdagen en een goed begin van het nieuwe jaar.

Hier heb ik kerstkaart nummer 46 voor mijn map.
Heb hem tevens gemaakt voor het Nederlandse kaarten uitdaging blog.
We gaan deze week van start met de tweede uitdaging.
De kaart moest in rood - wit - blauw zijn.
En je moest volgens die sketch werken.
Heb deze keer alleen gewoon papier gebruikt en geen designpapier.
Wel door de cuttlebug folders heen gehaald, anders vind ik het echt te saai.
Wist in het begin niet goed wat ik met die vier kleine rondjes aan moest, maar wou het toch zo origineel mogelijk oplossen.

Je kan er tevens als je mee doet leuke prijzen mee winnen, dus ik zou zeggen doe eens een poging.



6 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat heb je dat prachtig opgelost om zo de rondjes in te vullen met Magnolia gezichtjes, erg leuk gedaan.
    De kaart is natuurlijk weer een plaatje, weer helemaal volgens "Marianne stijl".

    Fijn weekend

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Marianne! Erg leuk gedaan met die magnoliaatjes...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje
    super leuk gedaan die rondjes.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie weer...vind je bloemetjes beeldig!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige uitwerking van de schets Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww een helemooie zeg, leuk al die kleurtjes zo, super schattig die mini's erbij groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne