dinsdag 20 september 2011

Prettige feestdagen en een goed begin van het nieuwe jaar (02)

Ik wil met deze kaart meedoen aan het bloghoppen bij Karen Doodles.
Er zijn heel veel nieuwe kerst stempels uit bij haar en ze zijn schitterend.
Dus, wie niet waagt wie niet wint.
Het moest een kerst kaart zijn en ik heb mijn kaart gemaakt met de Rosie stempel "Meet me under the mistletoe".
En ik moest even een link maken naar de shop
Het boompje, hoekjes en takjes zijn van Marianne design.
De bloemen dat is een nestabilitie.

.

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige kaart Marianne! En ik heb er nu een beetje een beeld bij waar je die mooie kaarten allemaal maakt! Leuk interview bij NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart is dit geworden. Prachtig vooral die kleuren. Je hebt bijzonder mooie details verwerkt in je kaart.
    Super echt waar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND!!!!

    Wat een mooi kaartje, geloof dat ik niet meer mee hoef te doen, hier winnen we NOOIT van (haha)

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marianne, wat een schitterend kerstkaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat vind ik dit een mooie kleurcombinatie! En wat is er veel te zien op je kaart... die bloemenpracht, de hoekjes en het lintje met gesp. Top!

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Prachtige kleuren, en die bloemen, zijn zo mooi!!
    Groetjes Petra (KD NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt Marianne!! Mooie kleuren en leuke details!
    Leuk dat je meedoet!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje, Marianne. De kleuren vind ik ook zo mooi en Rosie springt eruit.
    Groetjes Anneke.KD.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een heerlijke vrolijke kaart.
    Prachtige bloemen en het kerstboompje staat er erg leuk bij.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat las ik nou net? heb jij die bloghop gewonnen?? tegek! proficiat!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne