zaterdag 3 september 2011

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Vandaag wil ik een kerstkaart neer zetten die ik gemaakt heb voor de NEDERLANDSE KAARTEN UITDAGING blog.
Het is de eerste uitdaging op deze blog en dit is mijn bijdrage.
Het papier is Marianne design, het is één van haar laatste blokjes.
Bladeren is ook van Marianne design en de rozen dat is een nestabilitie.
De stempel is van love to stamp en voor de rest heb ik een bepaalde sketch gebruikt.
Als je op de link tikt zie je de sketch staan.
Ik hoop dat julie de kaart leuk vinden en met ons meedoen aan de uitdaging.


7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kerstkaart Marianne, had hem al bewonderd op het challenge blog...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig mooi kaartje en digi Marianne!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kerstkaartje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schiterende kaart heb hem op de challenge blog ook al bewonderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kerstkaart.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne