woensdag 14 september 2011

TIJD VOOR EEN BLOGCANDY

Ik ben enige maanden geleden met een blog begonnen en vind dit werkelijk heel leuk om te doen.  Het is werkelijk verslavend en ik heb nu 43 volgers. Daarom ga ik nu een blogcandy weggeven, omdat het aantal volgers toch ook wel een stimulans voor mij is om de blog heel actief te houden. En het zou mooi zijn als er nog meer volger worden van mijn blog. Ik zou het erg leuk vinden.

De candy eruit gaat bij 75 volgers.
Hier is de foto van een deel van de candy en ik doe er nog een verrassing bij in, maar dat vertel ik nog niet.
Anders is de hele candy al bekend.



Wat moet je er voor doen?
1. Wordt volger van mijn blog.
2. Laar een reactie achter onder dit artikel.
3. En zet mijn naam en een link naar mijn blog in de zijkant van jouw blog.

Ik ga bij het behalen van de 75 volgers een naam trekken en zal dat dan bekend maken.
De mensen die mijn blog al volgen  mogen ook gewoon meedoen, simpel door hieronder te reageren en mijn link neer te zetten in de zijkant van hun blog.
Heb je geen blog dan kan je gewoon volger worden en een reactie achterlaten.
Ik hoop dat er velen meedoen met mijn clubcandy.
Veel liefs Marianne

23 opmerkingen:

  1. Natuurlijk wil ik meedoen met deze leuke candy! Ik ben NATUURLIJK al volger en ga je candy in mijn sidebar zetten!
    Succes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat gaaf Marianne, nou ik doe graag mee en hoop dat je 75 snel bereiken doet, want dat je ze nog niet hebt ligt echt niet aan je prachtige kaartjes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marianne,

    Nou en of we meedoen . wat een leuke candy hopen dat je snel de 7 volgers haalt maardat gaat zeker lukken,met al dta moois wat altijd op je blog komt.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee wat leuk, ik zie dat je in DenHelder woont:) mijn vriend woont daar ook in de buurt:), en tzt ga ik ook daar wonen:) ook al een paar keer bij Carla geweest:) tuurljk word ik volger van jouw blog:) en altijd leuk die candy:)
    greetz,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Marianne, ik heb je gelinkt op mijn blog hoor. Wat een supercandy

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik wil zeker meedoen altijd leuk zo'n candy en succes met de volgers.
    Ik ga hem op mijn blog plaatsen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Marianne,
    Volger was ik al. Hartstikke leuk, dat je een candy weg gaat geven. En tuurlijk wil ik ook graag meedingen.
    Heb hem in de sidebar van mijn blog gezet.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. succes met je candy...waar het vullen van een noodweerdoos al niet goed voor is hé!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben altijd in voor een candy, dus doe graag mee! Volger ben ik al...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi marianne,
    Leuk een candy! Het is inderdaad verslavend he zo'n blog!
    Ik doe graag mee hoor..
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Marianne,
    wat een mooi blog heb je,helemaal aangepast aan de tijd van het jaar!
    graag wil ik mee doen met de candy.
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice gift! :)
    I follower
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga graag meedoen Marianne. Ik zag je intervieuw op het NKU blog en ben toen eens bij je gaan kijken. Erg mooie kaarten heb je er al opstaan. Ben volger geworden en ga je candy op mijn blog zetten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuke candy! Ik ben een nieuwe volger van je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne, ik zag je mooie bijdrages bij het ned. Kaartenuitdagingenblog en dacht ik hop eens langs op je blog om meer te zien. Ben volger geworden na lekker rond te hebben gekeken. Ik stuite ook op je leuke candy, ik doe graag mee en heb je al op mijn blog gezet.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke candy om te winnen Marianne. De candy staat al om mijn blog hoor. Dank je wel voor de kans deze candy te winnen. Ik ben gelijk volger bij je geworden.
    Heel veel liefs van Ineke

    http://inekecreatoins.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marianne, volger ben ik al , dus af en toe wip ik even langs je mooie kaarten, de blok kaart met de open gesneden vlakken heel mooi is die , ik doe ook graag mee met je leuke stempel candy gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben zojuist volger van je mooie blog geworden.
    Ik vind dat je een leuke blog heb en op naar de 75 volgers

    Ik zou graag mee willen doen met deze candy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg je blog nu een tijdje en ik vind het erg leuk om steeds weer inspiratie bij je op te doen. Ik hoop dat je snel de 75 volgers haalt, altijd leuk om elkaar te stimuleren.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne, ik zag je candy bij Angela op haar blog en dacht laat ik meteen eens een kijkje nemen. Ben uiteraard meteen volger geworden. Je hebt mooie creaties op je blog staan. Kom je gezellig een keer een kijkje nemen op mijn blog. Ben nl. pas begonnen met een blog. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zo ik ben nummertje 72, dus het schiet al lekker op! Heb een linkje op mijn blog gezet, dus dat wordt spannend, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave candy
    Ben volger geworden en ik ben nr. 74 dus nog .... 1 !!!!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marianne,
    laat ik nou nummer 75 zijn :)

    ik wil ook graag meedoen,
    leuke candy en succes met de volgers.
    Ik heb hem op mijn blog geplaats.
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne