maandag 26 september 2011

Wat een leuk begin van de week.

Nou, mijn week kan niet meer stuk.
Zie vanochtend dat ik de winnaar ben van de bloghop bij Karen Doodles..
Wat een leuk pakketje heb ik gewonnen, ga er gelijk mee aan de slag van de week.

Heb ook een nieuw kerstdoosje gemaakt.
Heb even met de scor-pal gewerkt.
Heb hem wel maar gebruik hem nog niet zo veel, terwijl het apparaat toch er handig is.
Dit keer met een berenstempel van Lilly of the valley.
Leuk om een cadeautje in te stoppen.



8 opmerkingen:

  1. Schitterend doosje Marianne ! Altijd lief die LOTV beertjes. En hartelijk gefeliciteerd met je prijsje, heerlijk voor je zo'n begin van de week, maar je maakt dan ook prachtige creaties en het is dus helemaal terecht deze prijs. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje! Die LOTV vindt ik zo leuk....heb er tijdens mijn vakantie 20 gekregen bij een tijdschrift....dus kan ik lekker vooruit...
    Gefeliciteerd met je prijs bij KD, het is je gegund, want je maakt mooie creaties!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,

    Van harte meid (heb ook al even een berichtje achter gelaten op KD blog) maar doe het hier ook nog even.
    Je kaart was ook een BJOETIE!!!
    Dit is ook weer een leukerd zeg.
    Succes met je digi's jij kunt aan de kerstkaarten beginnen....

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Marianne,

    Wat superleuk !!!

    Je bent een echt KD-fan, het is je echt van harte gegund.

    GEFELICITEERD en veel plezier ermee.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit doosje. Rood is toch wel een hele gave kleur om mee te werken, hoor!
    En ik feliciteer je hier ook nog even met je prijs. Geweldig, wat een superverrassing. Veel plezier ermee.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd top hoor
    een echte kd-fan hoor.
    leuk doosje hoor,voor het patroon hou ik mij aan bevolen.
    lieve gr anja KDDT_NL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Marianne,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Marianne.... ben zeer benieuwd wat je er allemaal mee maakt.
    Dit doosje/tasje is prachtig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne