zaterdag 1 oktober 2011

Fijne kerstdagen

Vandaag een kaartje dat ik weer heb gemaakt voor de Nederlandse kaarten uitdaging blog.
Daar het bijna dierendag is, moest het een kaart zijn met een dier er in.
Ik heb hier voor de Lilly of the Valley beren gebruikt.
En om de beren heb ik een nestabilitie gedaan.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Beer  E77 E74 E71
Kerstballen  Y28 Y26 Y23
Sjaal  R59 R46 R35
Sjaal  YG99 YG97 YG95
Brief W1 W0 W00

Je moest ook een sketch aanhouden en die zet ik ook hier neer.


5 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, een echte Marianne kaart,lekker vrolijk met al die bloemen. En wat zijn de stempeltjes van LOTV toch lief...

    Fijn en zonnig weekend toegewenst.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kaartje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een keigaaf kaartje heb je ervan gemaakt. Ik geniet altijd zo van jouw kaarten!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een schitterend kaartje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne