zaterdag 15 oktober 2011

Halloween / Trick or treat

Vandaag een kaartje met twee teksten.
Had de kaart gemaakt naar aanleiding van een malletje wat ik in huis heb en daar een workshop van gemaakt. Samen met Judith zijn we tot dit eindresultaat gekomen.
Wat wij hopen een goed begrijpbare workshop en je vindt hem hier.
Had de kaart gemaakt met de tekst trick or treat, maar dat mag niet bij het
Nederlandse Kaarten Uitdaging blog.
Daarom heb ik een losse tekst Halloween gemaakt en er even bovenop gelegd voor de foto.
Ik wou de tekst niet permanent wijzigen, want ik vind trick or treat er leuker op staan.
Mijn grootste probleem is dat ik altijd vergeet dat daar geen Engelse teksten op mogen.
Dit is nu de vierde kaart die ik voor dat blog maak en het is mij al twee keer overkomen.
Mag wel een groot bord neer hangen ergens in mijn hobbykamer hangen zodat ik het niet vergeet.
Ieder keer is mijn kaart klaar en dan kan ik de tekst weer wijzigen.

Dus moet je alleen de workshop maken en voor de rest ben je vrij in het op pimpen, zolang je maar de kleuren oranje, zwart, paars en groen aanhoudt.
Echt de Halloween kleuren dus.
Het hekje is een Martha Stewart pons, en ik heb de doilly weer gebruikt.
De bloemen dat is van Marianne design mallen en van wie de stempels zijn dat weet ik niet, heb ze gewoon op mijn pc staan.

Ik hoop dat je meedoet want je kan er ook nog leuke prijzen mee winnen.
En de workshop is echt niet moeilijk.
Veel plezier ermee.



8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Marianne....erg leuke letters ook!!!
    Hahaha...ik ken het probleem. Had ook voor NKU al een kaart klaar...maar helaas. Een idee trouwens om er voor de foto een andere tekst op te plakken; bedankt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaart heb je gemaakt!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marianne, wat een schitterend projectje en wat een supermooi kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supergaaf kaartje is het geworden, ik vind de kleuren helemaal gaaf, maar ik heb zelf niets met halloween. Wanneer stuur je zo'n kaartje?
    De stempel vind ik helemaal super. Ik heb helaas ook geen halloween stempels, dus ik denk dat ik deze uitdaging moet laten schieten.
    Bedankt voor het delen van je kaartje, ik vind hem echt super!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,
    nog bedankt voor je lieve reacties!!
    Dit project vind ik helemaal geweldig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne, wat een leuke kaart, wil hem zeker proberen te maken.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje! Dat papier blijft mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne