maandag 31 oktober 2011

Happy Birthday

Ik wil allereerst mijn nieuwe volgers welkom heten, zonder volgers zou het erg saai zijn op een blog.
En ik vind het keigaaf om al die reacties te lezen, want daarvoor doe je het en ook om inspiratie op te doen. En dat lukt mij prima zo.
Dank je wel daarvoor, en nog maar 10 volgers te gaan dan gaat mijn candy er uit.
Ik heb er volgers bij die hebben zich nog niet aangemeld op mijn candy die in de zijkant staat.
Ik kijk voor de candy echt alleen naar degene die daar een reactie onder hebben gezet.
Dus als je het vergeten bent dan kan je dat nog steeds doen.

Ik ga vandaag een kaartje neerzetten, die ik al eerder had gemaakt.
Het is een kaart met een Penny Black stempel.
Vond deze kaart moeilijk om in te kleuren, maar goed je moet alles proberen.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Marianne, het zijn grote vlakken om in te kleuren, dat vergt wat oefening, maar je hebt het schitterend gedaan hoor. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superlief en mooi kaartje Marianne!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaar Marianne, die stempels van Penny Black vervelen niet gauw. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve stempel zeg!! erg leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne, wat een mooie kaart in vrolijke kleuren. Vind de bloemen ook erg mooi gedaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne