donderdag 13 oktober 2011

Little darling challenge (Tricks or treats card 1)

Hallo dames,
Ik ben deze maand guest designer bij The little darling challenge blog.
Ik moet daar deze maand twee kaarten voor maken en dit wordt mijn eerste kaart.
Het is een halloween kaart en de stempel die ik er voor gebruikt heb heet tricks or treats.
Je moet de scor-pall gebruiken en de kaart moet zijn in 3D.



Hi ladies,
I'm for this month guest designer at The little darling challenge blog.
I have to make two cards for it and this is my first one.
It's a halloween card and the stamp I used is called tricks or treats.
You have the use the scor-pall and the card must be in 3D.
I hope you like my card.


The copics I used:
N9 N7 N5 N2
YR07 YR04 YR02
V17 V15 V12
G24 G21 G21
E93 E53 E51



9 opmerkingen:

  1. Het ziet er mieters uit en dat zwarte katje op je kaartje, schitterend ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,

    Wat een leuke Halloween kaart.

    Zelf maak ik nooit Halloween kaarten omdat ik er helemaal geen stempel van heb :)en ik er eigenlijk niks mee heb maar ik vind jou kaart echt super!

    groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marianne! Je hebt me weer op ideeen gebracht! Erg leuke stempel en ontwerp van de kaart!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een beauty zeg en wat leuk dat je gastdesigner bent. Ik ben volger geworden van je blog, zo kan ik lekker inspiratie opdoen bij je.
    Op mijn blog heb ik een verjaardagcandy, misschien vind je het leuk om ook mee te doen? Lijkt me top!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Marianne... erg leuke kleurtjes!!! Erg mooie details!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave halloweenkaart Marianne!
    de sketch vind ik heel leuk!
    nog bedankt voor je felicitatie!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne