dinsdag 18 oktober 2011

Love you xxx

Vandaag gewooon een kaartje met een schattig Magnolia stempeltje.
Ze is zo verlegen dit meisje.
Heb al zoveel kerstkaarten gemaakt dat ik daar even klaar mee ben, en ongemerkt maak je er toch nog wel een paar.
Heb er al weer één liggen maar die mag er pas over anderhalve week op.
Heb voor dat frame achter haar een nestabilitie gebruikt.
Het labeltje dat is een mal van Tim Holtz.
De grote bloem heb ik dan ook nog zelf gemaakt.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.
Fijne dag allemaal.

9 opmerkingen:

  1. Een schatje is het geworden. Soms heb je zin in kerstkaartjes en soms wil je weer ff lekker *gewoon*. Herkenbaar.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een prachtige kaart! Mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje Marianne! mooie kleurencombi en prachtige bloemen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beauty..... schitterende kleurencombinatie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje, en wat een prachtig kleuren papier!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Marianne ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart en die kleuren zijn prachtig en passen zo goed bij elkaar.

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Marianne,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne