zaterdag 22 oktober 2011

LOVE

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met een Sugar Nellie stempel, deze stempel heet hippie love.
Ik ben helemaal in de Sugar Nellie stempels, want ze zijn beeldschoon.
Heb er nog 4 besteld, maar het is even wachten tot ik ze in huis heb.
Het hartje erachter is een Cheery Lynn mal.
De hartjesrand dat is een pons van Martha Stewart.
Voor de gaatjesrand achter het plaatje heb ik een beetje te lopen knippen en plakken.
Ik begrijp alleen niet waarom de bolletjes op het lint zo fel zijn op de foto, is toch echt dezelfde kleur als de letters.
Fijn weekend en groetjes Marianne

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, die stempels zijn inderdaad erg leuk. Leuke sketch heb je gebruikt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marianne,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje is dit zeg en de stempel is echt een beauty!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw !!! Aparte kleurencombi, schitterende bloementoef, apart kaartje, kortom GEWELDIG (met hoofdletters hihi). Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne