woensdag 26 oktober 2011

Merry Christmas / Christmas is on it's way

Hallo Allemaal,
Vandaag mijn tweede project bij The little darling blog, ik ben daar guest designer voor de maand oktober.
Alles was goed maar vierkant mocht niet.
Ik heb op de voorkant en achterkant little darling stamps gezet.
En het is een cadeaubox geworden en een klein cadeautje past er leuk in.

Hello everybody,
I am a guest designer for the month october by The little darling blog and I want to share a project instead of a card with you.
It's a gift box and it has two sides.
I have used little darling stamps.
You can put a small present in it.
I hope you like it.


9 opmerkingen:

  1. ha die Marianne,

    goh wat een leuk idee en het ziet er weer supergaaf uit!!
    hoe heb je dat geflikt om nu al klaar te zijn met de kerstkaarten :-))
    wat leuk dat je gastdesigner mag zijn!grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er weer prachtig uit, zoveel details. Dit is een geweldig cadeautje om te krijgen!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this looks amazing! I love the design of this gift box and the sweet LD images. So sweet! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Marianne,lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er weer gaaf uit! Erg mooi gemaakt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat schitterend Marianne !!! supergaaf vind ik het ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige box,ik vind hem heel erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne